Selasa, 21 Jun 2011

ngantuknyer....

waarrgghhhhhhh
(sangap panjang tak hengat...)

tak tau ape itu sangap?
sangap tu menguap la sayang... ;p

malam tadi keluar ke hospital... melawat nenda en.ejaM... 
balik lewat... saya mengantuk...

kesian nenda en.ejaM... usia dah 80+... jatuh... patah tulang pinggul... kena buat operation pasang skru utk sambung joint tulang... masa tengok malam tadi dia tak sedar kan diri lagi... baru lepas operate... apa-apa info pun tak tau lagi... doktor pagi ni (dlm kul 10) baru ada... 

emm... tak pe la... pak mertua a.k.a ayah en.ejaM mesti tunggu... ktorg tunggu berita je la... apa-apa lawat semula petang karang... after opis hour...

p/s : nenda en.ejaM stay kat Hospital Tawakal baru... cantik nye hospital tu... ^_^

3 ulasan:

  1. dugaan~~banyakkan la sabar~~

    BalasPadam
  2. salam maria... tadi akak tanya hasben nak tk benih kacang botor tanam kat pagar. dia kata tk nak la pulak.. hehehe.. anyway thanks ye for the offer..

    BalasPadam
  3. yep..hosp tawakal yg baru tu mmg bes. aku retu wat HSG kat situ. besnya la hai rasa. Layanan staff dia pun bes je. smpai rasa mcm eh, nati nak bersalin sini lah.. huhu (byk duit haku?? hahah)

    by d way, semoga nenda mu cpt sembuh :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails