Khamis, 30 Jun 2011

cari pasal

lama tak cite pasal Luqman kan...
kali ni dia saje... mmg cari pasal... menaikkan amarah...
tapiii... sabor...

skrg ni peti ais mmg tpt dia bersukaria... masa ni elok je letak kaki... 
'nak bagi sejuk ke Man?...' 

sblum amik gambar dia masuk kepala kat celah rak peti tu... aiseh... Mama nak marah tu idak la... tapi geram la jugak sbb buka peti ais lama-lama kan nnt menaikkan bil elektrik... haih... sabo je...

7 ulasan:

  1. aircon la mama... ekekkekee

    antara sebab2 telur xbuleh letak dalam peti... habis semua dia campak keluar.... nangis dibuatnya

    BalasPadam
  2. betul2.. aqil pun suka buka tutup peti, klu tutup tak pe, ni dibiar je terbuka lepas amik mknn.. huhu

    BalasPadam
  3. Sama la Uji..Lukman akak pon satu hari entah berapa kali buka peti Ais. Lama-lama plak tuh..haih..jenuh dah nasihat jgn buka peti lama-lama. Si Fatin pon sama jugak...jap2 buka peti ais..Jap-jap gigit air batu...memalam plak tuh..

    BalasPadam
  4. Lynn : akak mmg dah lama tak letak telur dlm peti ais... sbb ada insiden telur bertabur atas lantai... lama dulu la... ;p

    BalasPadam
  5. Sue : ha ah... sama la tu... buka dan tinggal... ;p

    BalasPadam
  6. Kak Hawa : skrg ni pesan 'lepas tu tutup'... hehehe... time ingat dia buat... klu lupa lantak lerr...

    BalasPadam
  7. kaki dia paneh la tu. tehehehee

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails