Selasa, 28 Disember 2010

layan McD kat spital...

semalam... seharian tak berblogging... masuk keja-kejap je... sakit kepala sangat-sangat... petang pegi klinik doktor sahkan MIGRAIN... huhuhu... sungguh tak best :(

k... la malas nak cite psl migrain banyak-banyak... ekseli nak cite psl makan prosperity burger kat spital kelmarin... hehehe... teruk tul ktorg yek... hehehe sedar diri takpe ;p
dah la Atuk a.k.a bapa mertua masuk hospital... ktorg yg datang melawat ni datang bawak McD... cessss... sian Atuk... ktorg lapar la Atuk... Atuk bole jamu mata je...
Nayli nak burger ade cheese...

Kakak Laila... ayam goreng...

Mama ngan Abah punye... mmm dapppp... ;p

aikkk... mana datang jagung?... oh Atuk punya... Atuk tak leh makan yer... nnt gula naik lagi ye... tak pe Luqman tolong makan ye Atuk... ;p

11 ulasan:

  1. kak, ko saje jek kan..mana mekdi tuk saya...sob sob...

    BalasPadam
  2. bertuah betul cucu atuk ni ye?atuk dapat amik bau je.hehehehe

    BalasPadam
  3. Picnic kat spital ye..Akak pun biasa buat..

    BalasPadam
  4. saya klu g spital pun mesti bawa makanan.. walaupun yg sakit x dapat makan.. tapi yg datang ni yang terasa lapar.

    BalasPadam
  5. ala ciK mOt... meh la turn KL...

    BalasPadam
  6. atuk tak leh makan menda2 yg ada gula Aunti Syida.. ;p

    BalasPadam
  7. Kak Yan... ktorg kadang2 je dpt peluang piknik kat spital... :)

    BalasPadam
  8. betulkan Aisyah... lapar kan kat spital :)

    BalasPadam
  9. seronok btol cuti ni..
    hhehehehehehe
    saje dengki..

    feeling btol si luqman makan jagung...

    BalasPadam
  10. hehehe... feel-kan Luqman makan jagung... ;p

    BalasPadam
  11. Rehat kak... Get well soon..:)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails