Rabu, 29 Disember 2010

dengki!

kecik hati sangat-sangat!...
tak baik tau...
susah payah kita jaga... senang je dia rosakkan... :(
dah la kite sakit kepala...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
ditangkap ketika cubaan kali ke-2... mangsa pertama dah tergolek kat atas lantai... :(

mangsa pertama... sian lahai... tengok si Luqman kat belakang tu... pegi jauh sambil buat muke tak bersalah lepas patahkan bunga gerbera Mama... sayang tau bunga tu...
entry pasal Gerbera ni akak tulis kat blog satu lagi... klu nak baca klik sini ;p

11 ulasan:

  1. kak, sayang anak tangan tangankah kah???hahaha

    BalasPadam
  2. yeay yeay..tangkap pesalah dan suruh wat keje amal selama sebulan...
    hahahahahahha

    biasa die tuu

    BalasPadam
  3. dipetiknya bunga garbera tu.. aduh.. dahlah cantik..

    BalasPadam
  4. alahai sayang nye.. letak dalam pasu sebagai hiasan meja makan :-)

    BalasPadam
  5. geram kot dia tgk bunga tu

    BalasPadam
  6. bagus la idea nko CikBed... I likeeee...

    BalasPadam
  7. tangan dia gatal kan Aisyah... :(

    BalasPadam
  8. dah selamat dah Sue bunga tu... :)

    BalasPadam
  9. ntah la kak Yan... tak dpt nak tafsir ape ade dlm kepala dia... macam-macam.... :)

    BalasPadam
  10. kak...aku rayu padamu...sila buat tag ini... http://h-n-i.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan-nak.html

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails