Rabu, 15 Disember 2010

Black masuk spital...


amboi tajuk tak bley blah... hehehe....
ini bukan cite Black si penyanyi tu... tapi Black si keta Maria... mmm... sekali lagi dia masuk spital a.k.a bengkel...

sungguh tak best!
1st entry pasal si Black Maria pernah cite bulan 6 yg lepas... entry pasal gearbox si Black pecah... mmm... masa tu mmg serius susah hati sbb ganti gearbox bukan singgit dua... tapi makan riban-riban tu... klu tak ingat korang tengok la balik entry tu... gambar Black pun ade kat situ

kali ni Black masuk bengkel lagi sbb ade sparepart masa tukar gearbox tu gegar lagi... toke kedai tu dah cakap dulu... kena ganti rege dalam rm500... tapi masa tu dah ganti gearbox kan... jd yg 500 tu tepikan la dulu... sbb toke tu pun kata bole buat kendian...

tp skrg ni tak leh delay lagi... sbb Blak dah gegar balik... mmm sungguh tak best...
oleh sbb Black duduk spital jadi Maria terpaksa la bertukar kenderaan dgn en.ejaM... keta en.ejaM tu Maria panggil Che Tam... budak tu klu nak banding ngan Black mmg la jauh beza... dah keta org lelaki kan... bila tekan minyak tu... semacam je bunyi dia mengaum... huh... tak lembut langsung...

tapi apa kan daya... lebih baik ade la dari takde... :(

p/s : dah la sibuk pindah opis... keta meragam lagi... hadui...

4 ulasan:

  1. aku tertipu kak...........arghhhhhh

    BalasPadam
  2. kalau keter sakit, poket mesti sakit....
    adui..

    BalasPadam
  3. itu la kak... dah la hujung-hujung tahun ni banyak benda nak dibayar... :(

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails