Rabu, 1 Disember 2010

1 Disember 2010...

alahai... sedih pulak bila tengok tarikh tu...
sudah sampai penghujung tahun... lagi sebulan kita akan mengunjungi tahun baru...
mmm... moga Allah berkati hidup kita sepanjang tahun ini... dan moga tahun depan Allah akan rahmati kita lebih lagi dengan rezeki dan kemuliaan nya... Amin...

oh ya... pada tarikh hari ini juga Maria akan melapor diri ke pejabat baru... hmmm... gugup sket... tak tau bos baru mcm mana... enviroment opis baru macam mana... harap-harap semua nya ok... itu je la ;p
manakala kawan-kawan x-opis... jaga diri baik-baik ye... jgn lupa calling-calling Maria kalau nak gi 'ngulau' ke mana-mana... (chow kit... ikea... jln TAR sume pun ok gak... ) kalau buat makan-makan tu britau la... bole kite join makan ;p

ok... tu je nak update...
hari ni breakfast opis adelah bihun goreng dgn lauk telur mata... bos sponsor pulak... dia bagi duit ktorg masak... horey... (semalam dah nasi lemak bungkus... kelmarin nasi kerabu... best kan?)

suke dgn konsep kat opis skrg ni... bila gotong-royong kemas opis... makan pagi pun jadi gotong-royong... dah 3 pagi ni sponsored... bagus idea ni sbb takde org pegi makan diluar... jadi lepas makan bole terus kemas opis... takde can nak ngelat... hehehe

5 ulasan:

  1. betul tu, jimat pun jimat. hehe..

    BalasPadam
  2. hehehe... bab jimat tu paling disukai ramai ;p

    BalasPadam
  3. habiskan kemas dulu, barula bole mengelat.

    BalasPadam
  4. hehehe... Syida akak punye penin tak hilang lagi laaa... ;p

    BalasPadam
  5. yalah nak habis tahun 2010 le nanti kan

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails