Sabtu, 29 Januari 2011

sakit semula... T_T


ingat lagi pasal sakit kepala akak... entry nya di sini... selama 2-3 minggu ini... akak mmg mengambil ubat untuk melegakan sakit tersebut... dan minggu yg lalu ubat akak dah pun habis stok...

hari khamis yg lepas akak perasan ada rasa denyutan kat kepala... ingatkan sakit sbb letih... so akak tido je la... lagi pun masa tu akak EL sbb anak demam...

then hari jumaat rasa balik sakit kepala... hadui... cuma tak kuat sangat... ingatkan sbb banyak kerja nak settlekan...

tapi hari sakit kepala akak makin menjadi-jadi... nasib baik 'pain killer' masih ada dalam simpanan... lepas makan tengahari tadi amik pain killer tu 2 biji terus... pastu... ter-tido... huhuhu...

kompom...Isnin ni kena jumpa doktor balik la... tak mo la sakit sampai teruk-teruk macam hari tu... naya weh...


TQ sbb sudi klik sini... klik la lagi...

4 ulasan:

  1. jaga diri bebaik tau.. rehat byk byk kalo pening sgt tu

    BalasPadam
  2. Masih sakit ke? sabar ye.. refer doc cepat jgn sampai melarat..

    BalasPadam
  3. baik kak Yan... Senin mmg nak pegi... ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails