Selasa, 18 Januari 2011

gendang gendut tali kecapi...

kenyang perut suke hati...

biasa tak dengar pantun 2 kerat tu?... tak biasa?... ala moden sangat la korang ni...
ok... maksud pantun... dah kenyang makan la ni... hehehe
ok....bole kerja dah... perut dah isi... otak dah tenang... ;p

eh... jap nak cite pasal malam tadi...
tak pasal-pasal je pagi ni pegi keje ngan mata yang bengkak... gara-gara si Luqman yg suke nak menumpang tido ngan Mama lately ni... huhuhu...

malam tadi, dia tak sengaja pun... dia nak tumpang bantal Mama... baring sket... tak selesa... anjak lagi sket... tak selesa lagi... masa ni Mama mmg dah lelap... tp perasan Luqman beralih...
tetiba Luqman baring... bukkkkk... betul-betul kepala dia hempap atas mata kiri Mama...
Aduuiiiii....
melolong Mama tengah-tengah malam... pastu Luqman pun sama menangis... Abah pulak kelam kabut bangun bukak lampu... nak tengok ape hal...

mmm... tu la... peristiwa malam tadi... pagi ni kelopak mata bengkak sket... sepet sket mata Mama...

Luqman???... dia ok... tadi bangun ceria je... huh

tengok... main dalam kotak pun ceria...

6 ulasan:

  1. anak ceria ibu pun bahagia kak

    BalasPadam
  2. bagus betul luqman ni.main kotak pun gembira juga.

    BalasPadam
  3. budak.. die tak ingt dah..
    x rasa dh bersalah.. jap je...
    kesian mama... jgn main kenyit2 mata ye mama

    BalasPadam
  4. ini kisah ibu dan anak berebut bantal :) hehe

    BalasPadam
  5. huhuhu... tak rebut... dia yg menempek kat bantal Mama... :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails