Khamis, 13 Januari 2011

dah ada kat opis... tapi lalok... ;p

haa... hari ni bersiaran dari opis... ;p
dah start keje... doktor bagi cuti 3 hari je... jadi nya hari ni ada kat opis... ubat?... ehhh... makan juga... pasni kalau tertido tu... nasib la... hehehehe...

skrg ni pun dah rasa terawang-awang... hehehe... jap lagi mau lelap nih...
(bos... maafkan saya....) 

emmm... tadi lepas balik sarapan... sembang-sembang la ngan opismate... ye la... diorg pun sure nak tau kan sakit ape sampai 3 hari mc... lepas dah akak cerita... masing-masing cakap :
'nko ni banyak fikir ni... ape la yg nko fikir gak nye?'

huhuhu... gitu ka?... ape la yg akak selalu pikir gak nye?
pikir nak tulis blog?... tak... selalunya belasah je taip dulu... klu tak best tak publish...
pikir pasal rumah? selamat tak selamat?... tak... bila keluar rumah... baca doa... akak tinggal je la... tawakal pada Allah...
pikir anak?... lagi la tak... selagi diorg sihat walafiat... bior la diorg kat rumah pengasuh tu... ;p
pikir kerja?... tak... akak tak kan pikir pasal keje bila balik rumah... lantak ah... :)
pikir duit?... tak... insyaAllah duit yg ada skrg ni cukup utk makan pakai...
pikir hutang?... lagi la tak fikir... bayar je... kadang-kadang terlebih bayar kad kredit... sengal... hihihi

hei... dah la banyak pulak akak nak pikir benda ape yg akak fikir...
dah nak gi buat keje... bye...

7 ulasan:

  1. terlebih byr?? minta ciket blh?? hehe

    BalasPadam
  2. aku tau kak apa yang ko fikir...

    fikir bilalah nak belanja prosperity kat aku ni kan...hahaha

    BalasPadam
  3. Sue : boleh... akak bagi 20sen yek ;p

    BalasPadam
  4. Lynn : belum... belum tido lagi... hihihihi

    BalasPadam
  5. cik mOt : ha ah la... bile yek?

    BalasPadam
  6. jgn fikir byk2,nanti stress je.
    so, relax je la.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails