Jumaat, 28 Januari 2011

dia dah datang...


waaaa... hahahahaaa
(tak tau nak nangis ke nak gelak... )
alahai Januari...
baru je kelmarin renew lesen memandu... pastu renew juga membership elken dan cosway...
balik petang buka post-box nengok ada 2 surat 'cinta'
huhuhuhu...
surat nak duit weh... T_T
(background suara nyanyi lagu : duit... duit... dimana kau duit...)

surat suruh renew insuran ngan roadtax keta...

surat ni plak nak minta duit tax... huhu...

hehehe... ktorg masih pakai borang manual... jgn tak caya plak... mmm... best kan... hahaha... en.ejaM kata tak yah online... hantar manual selagi dia bagi borang... diorg nak duit kena la minta... baru la kita isi borang... pastu cop sah kan... baru la bayar...
gitu eh ?...

hahaha... suke hati la en.ejaM, isteri mu menurut perintah aje... yg penting borang isteri mu ini kena isi sampai potongan jadi 0 a.k.a sifar... hehehe

wallawei... pagi-pagi dah cite pasal duit... dah la nak sarap... eh pagi ni sarapan ada penaja... suke... ;p


TQ sbb sudi klik sini... klik la lagi...

6 ulasan:

  1. kak, aku pun nak duit jugak..nak li prosperity...sob sob...:p

    BalasPadam
  2. prosperity tu akak leh blanje nko... tak yah la bagi duit... ;p
    ala cik mot ni... bila nak gi KL ?

    BalasPadam
  3. rodtax aku mati bulan 7,yakni aku bole bayar lepas dapat increment.
    incometax aku biasa bayar bila da hujung2 sebab aku tunggu increment jugak.hihi.

    BalasPadam
  4. Lazyf... nko on diet kan... ^_^

    BalasPadam
  5. bagus planning skim pembayaran nko Syida... I likeeeee...
    tp pun tak leh ikut mcm tu... don't like ah...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails