Rabu, 12 Januari 2011

boring la cite pasal sakit... ;p

uih... matahari dah tinggi nun... baru nak buka blog...
huhuhu... mmg lewat hari ni... tadi lepas hantar Luqman kat pengasuh dia buat perangai pulak... tak nak tinggal... ngade eh... mcm tau je Mama dia cuti... dia pun tak nak duk ngan pengasuh... mcm la duduk ngan Mama dia ok sangat... karang lepas telan ubat Mama tak sedar diri... ape pun tak buat... lagi naya... huh...

ok la... dah beberapa hari ni ite pasal sakit je... tak best la... hari ni nak cite pasal Luqman pulak... hehehe... dia dah pandai main bola... caya lah... ada harapan nak ganti Safee Sali tak pun Khairul Fahmi... hahaha... berangan Mama dia...

tapi betul... lately ni asal nampak bola dia sepak... asal jumpa je sepak... silap hari bulan kalau dia marah pun dia sepak ktorg... cesss...
hah... tengah kutip bola... nak letak position utk sepakan penalti... hehehe... gambar masa dia tengah sepak bola tak letak sbb gambar blur dia tengah bergerak kan... :)

amacam... ada gaya KFCM tak ?
encem + macho + bergaya kan ?

hahahaha.... sekali lagi Mama dia masuk bakul angkat sendiri... jgn marah haa... ;p

10 ulasan:

  1. kak, ko sure nak rasa tempias glamer jugak ni...lalala

    BalasPadam
  2. sape lagi nak puji diri sendiri kalo bukan kita sendiri kan...
    hehehhehee

    BalasPadam
  3. akak bukan nak tempias glamer Cik mOt... akak mmg suke klu Luqman jd football player... ;p

    senang dapat tanah, dapat rumah... hehehehe

    BalasPadam
  4. betul Lynn... sokong 100% ;p

    BalasPadam
  5. dah tunjuk bakat semula jadi tu. dah sehat sikit? Makan le tomyam panas dan pedas kasi peluh keluar mencurah2..

    BalasPadam
  6. ejamaria: jd football player pun dh leh wat duit ..:)

    BalasPadam
  7. kak pah : tom yam panas + pedas ?
    huh sedap tu... :)

    BalasPadam
  8. azzey : kan... buat duit kan... ;p

    BalasPadam
  9. suehann : mula-mula mmg la puji sendiri... hihihi

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails