Isnin, 17 Januari 2011

letih + ngantuk

ntah la... sbb ubat ke?
tapi mmg kat opis baru ni keja banyak banding masa kat opis lama...

ala... banyak-banyak keje pun sempat lagi gi ke Sogo... hehehe...
tapi hari ni mmg letih sket... ntah la... letih ngadap skrin komputer... nak update blog pun tak sempat...

mmm... lunch tadi pegi ke Jln TAR... sekerat je... hajat nak beli tudung... tapi tak jadi membeli... kaler yg dikehendaki tak ade... :(
pastu kaki pun rasa tak la berdaya sangat nak merayau jauh-jauh... so balik... singgah Sogo... beli roti utk lunch... dah...

oh... adik ipar ada sms... 'majlis kat mersing tema kaler pink'... huhuhu... tu la merayau ke Jln TAR... nak cari tudung kaler 'lite pink belacan'... hahaha... malas nak buat baju bagai... budget dah takde... klu beli pun mungkin utk budak-budak je... tengok la tahap kerajinan bershopping macam mana... ;p

k... letih la... bye...

4 ulasan:

  1. belacan kaler pink kah?
    akutak pernah masak guna belacan.hihi

    BalasPadam
  2. iye akak balik cik mot... ;p

    BalasPadam
  3. Syida... aku paham nko slalu masak guna cheese... ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails