Isnin, 22 November 2010

pagi isnin yg tak jem...

salam kawan-kawan...

bestkan hari ni... minggu cuti sekolah dah mula... maknanya untuk jangkamasa 6 minggu berikutnya - jalan tak jem... hehehe... kecuali kalau hari hujan la ;p

ok... pagi-pagi begini... nak cite ape ye... perut lapor la... nak cari geng pegi sarapan...
sebelum tu... layan pic masa kat kampung... ;p
mak Maria memang cikgu ngajar mengaji... tp masa cuti raya hari tu takde la budak datang mengaji... dah kata cuti kan... yg sibuk nak mengaji ni cucu-cucu dia... hehehe... mak pun layan je la... ;p

alahai... nampak solehah je anak bujang nan satu nih... sibuk gaduh nak pakai tudung jugak bila kakak2 pakai tudung nak mengaji... huh rosak!

16 ulasan:

  1. arghh ko ni kak...sian luq...mistaken identity tu...hehehe

    BalasPadam
  2. a ah cumel je. hehe nk wat cemane ramai kakak2 kan.

    kak, sini pun lengang je takde student. kalau tak pepagi lagi dah memekak

    BalasPadam
  3. chomel dah laki tu pakai tudung.. anak sy pun sama gak sis.. sibuk nak pakai tudung.. padahal dua2 bujang..

    BalasPadam
  4. nOj... ini la bahana ikut kakak je...

    BalasPadam
  5. aishah... ini sbb nak ikut kakak la... dia takde abang kan... tak paham lagi nih... :)

    BalasPadam
  6. hehe. macam anak dara.. comel jek. cukup la kak 2 dah gegel.. hehe..

    BalasPadam
  7. mana ada tak jem?
    nkve jem jugak.aku smpai opis pkl 9.buat muka blur jek.hehehehe

    BalasPadam
  8. hahaha... Sue... letih dah nak tegur... Luqman mmg gitu... segala ape kakak dia buat... dia join ;)

    BalasPadam
  9. Syida... nkve jem?... sian nko...

    BalasPadam
  10. kak, ko kena didik dia ke jalan yang benar...dia kan bakal ABANG..hahaha...

    BalasPadam
  11. luqman...yg tu bkn utk luqman la..
    luqman punye songkok...

    patut la nmpk gmbr 1 tu..ade 3 org 'gadis'...

    BalasPadam
  12. iye Izan... akak betulkan... :)

    BalasPadam
  13. sekali imbas nampak 3 gadiskan Cikbedah... hahaha

    BalasPadam
  14. ejaMaria: ha3.....gbr last tu mmg macam 'anak gadis' betullah!

    p/s: Slm kenal dari saya .....AZZEY...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails