Khamis, 4 November 2010

blog panas?

salam kawan-kawan...

kemelut kakitangan kerajaan semakin di buka... bukan nak buka pekung periuk nasi sendiri... tapi ini la keadaan nye... kalau dulu hanya email penghubung cara... kemudian dapat la email memo dari pihak it suruh hentikan mail... skrg blog juga bole... sape bole hentikan org baca blog?... mmm...

kalau nak tahu... korang bole baca kat sini... banyak lagi entry lain kat GAP ni... tak nak baca pun tak pe... akak tak tahu nak komen ape...
ape-ape jadi pun akak mentimun je... bukan durian... ;p

p/s : ade juga org yg berani menaip... akak penakut! ;p
opss... hepi deepavali my ex-bos - Mr. Samy Vellu...

11 ulasan:

  1. sila... sila... sila tinggal komen sekali ;p

    BalasPadam
  2. dah baca.. wallahua'lam.. takut la nak komen lebih2.. :-)

    BalasPadam
  3. memang panass..:) follow di sini..:)

    BalasPadam
  4. sue... kita mmg bukan org yg berani mcm diorg ;p

    BalasPadam
  5. hunny nak kipas?
    TQ sudi follow

    BalasPadam
  6. org gomen selalu berbelah bagi kan...janji x tegakkn benang yg basah..:-)

    BalasPadam
  7. Ermm...:)

    ejaMaria ...akk nk tanya satu je...cmna buat header kat atas tu...? akk nk buat pendek je cam eja tu...camna ya? Pls

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails