Selasa, 16 November 2010

nak raya... baju raya lagi???

salam kawan-kawan...

menjelang hari raya... eh eh... actually bukan nak buat baju raya... tapi sbb baju tu siap sebelum raya haji esok... consider baju raya la... ;p
emmm... comel tak model-model baju kurung ni?... adik Luqman pun menyelit walaupun dia tak pakai baju melayu... ;p

sebenarnya masa tempah ni buat baju kakak Laila, Nayli dgn Mama sekali... masa ambik semua siap... tapi bila Mama try... baju Mama tailor tu salah potong daa... huhuhu... labuh baju ukuran Mama tapi lebar bahu ukuran baju kakak Laila... aduhai bila Mama sarung je baju - sendat mcm sarung nangka... aduyaiiii... jadi?... takde la baju raya utk Mama... :(

ok la kawan-kawan... di kesempatan ini... tak lupa Maria juga nak ucapkan...
Selamat Hari Raya AidilAdha
hati-hati di jalan raya dan selamat bergembira bersama keluarga...

p/s : masih kat opis lagi... tapi keje nak sekerat hari je... bole gitu?... bole la... petang ni nak balik kampung dah... nnt lewat plak nak mengemas... ;p

12 ulasan:

  1. selamat hari raya.. ari ni kita pun sekerat ari....

    BalasPadam
  2. erk? ukuran bahu kakak? biar betul. sian la. mama esok pakai baju raye pose jela ye. hehe

    BalasPadam
  3. comei dan cantik.. esok si luqman lagi bergaya dgn baju melayunye..

    BalasPadam
  4. Lynn... hehehe... sekerat juga...

    BalasPadam
  5. betul nOj... ukuran bahu kakak beza 1 1/2 inci je ngan Mama dia... kakak rangka besar ;p

    BalasPadam
  6. ratu kebaya... hehehe... luqman takde baju melayu baru... pakai yg hari tu je ;p

    BalasPadam
  7. salam aidiladha buat ejamaria sekeluarga ye :)

    BalasPadam
  8. baju cotton i like!
    tp mak aku tak siapkan masa raya lepas.esok dah nak raya pun still tak siap lagi.
    maka tiada baju koten thn ini.
    selamat hari raya.

    BalasPadam
  9. selamat hari raya haji sis..:)

    BalasPadam
  10. Syida... baju cotton kakak yg tahun lepas dah tak muat... nko nak?... hehehe tapi kena kecikkan pinggang kain kot...
    jgn mara syida... slamat hari raya ;p

    BalasPadam
  11. tq hunny... slamat hari raya juga :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails