Selasa, 9 November 2010

aiskrim dgn tapai... owhhhh... nikmat nya...

salam kawan-kawan...

boleh pulak... huh...
yessssza... Maria penggemar tegar tapai pulut (tp nak buat tak pandai... )
jadi... beli tapai pulut... beli aiskrim...
hidang bersama utk di makan bersama...
erghhh... sedapnya... tapai aiskrim!
resepi ?... takde - beli je ;p


*makan nyorok-nyorok masa Luqman demam hari tu... takut dia nampak... nnt dia nak jugak... hehehe

9 ulasan:

  1. kak, raya haji ni nak wat tapai lagi...jemput datang umah...hehehe

    BalasPadam
  2. bole datang amik?... i likeee ;p

    BalasPadam
  3. oh tidakkk. aku mmg penggemar tapai pulut. tapi tak penah terpikir nk buat sendiri. agak2 ni dah terliur dah ni kak. doa la kat sini tak ujan petang kang. boleh aku singgah pasar malam beli barang singgit dua

    BalasPadam
  4. mana dapat idea mengkacukkan makanan nie...hehehe.. me pun suka makan tapai..sedap!!!

    BalasPadam
  5. sedapnya, tapi tekak tengah banyak phlegm.xleh mkn eskrem.

    BalasPadam
  6. nOj... iye akak doakan hujan di malam hari ;p

    BalasPadam
  7. shida... ini menu bawak dari hotel tau... ;)

    BalasPadam
  8. Syida... tak pe... esok-esok bila dah ok bole makan ;p

    BalasPadam
  9. hi, new to the site, thanks.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails