Isnin, 15 November 2010

lagi sambung cite hari sabtu ;p

salam kawan-kawan...

ala... jgn la boring baca... yerrr... slalu hari sabtu kan akak penat mengemas rumah je... membasuh la... masak la... kemas dapur la... haaa... hari sabtu kelmarin Allah bagi akak rehat... hehehe... nikmat tangan yg tergeliat = rehat dari segala kerja rumah ;p

ok... aktiviti petang pulak... pegi majlis beday kawan opis en.ejaM... hah...anak dia sambut beday ???... yang ke berapa tak tanya la pulak... hehehe... apa la nko ni Maria... sori ye Nisah... tak tanya pulak beday anak nko yg ke berapa, 5 kot... tak kesah la... tapi dia suke kan hadiah yg ktorg bagi?

layan pic...
sesi penyerahan hadiah kepada beday boy...
Nayli : nak kena bagi ke hadiah ni kat Mamat ni... tak bagi bole tak?
Beday Boy : eh... nko ni bagi ke tak?... lepas laaa!!

haih...amik gambar kek... ade pulak tangan yg enterprame... ngada tul... oh rupenya hari tu ade 2 beday boy... skali ngan sepupu dia... sori la... hadiah satu je... ;p
gambar makanan yg lain Maria tak snap... ala tangan injured kan ;p... tapi mmg mcm-mcm makanan ade selain kek ade lagi cupcake... pastu menu utama ade nasi dagang, ada pulut kuning ngan kari telur (ergghhh febret tuh!!!) ada nasi impit, rendang ayam, bihun sup... kuih muih lagi... ade kuih koci, karipap sardin (yg ni Maria siap tapau lagi... hehehe) kuih seri muka ke kuih talam... antara dua tu la...

ini gaya makan cupcake style Luqman... ;p

8 ulasan:

  1. nak hadiah jugak....

    kak..ade ym x?? gmail chat ke?
    nk tny sikit nih....tgh survey2 pasal nk deco umah...heheheheh

    BalasPadam
  2. muka berkerut... kih kih kih

    BalasPadam
  3. muka nayli yang tak ikhlas nak bagi hadiah.hehehehe

    BalasPadam
  4. ala cikbedah... email je la... ejamaria@yahoo.com.my

    BalasPadam
  5. Mak Su... dua-dua plak tu... ;p

    BalasPadam
  6. syida... itu la... nak gelak Mama dia...

    BalasPadam
  7. ingat kan hadiahnya berat, sekali nayli xmo kasik... tu belum berebut nak kasik hadiah... huhuhuhu

    BalasPadam
  8. hadiah nye tak berat Lynn... mainan je dlm tu... yg berat 'hati' je... berat hati nak bagi... hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails