Khamis, 5 Ogos 2010

yang ini pun naik harga?

salam kawan-kawan...

eh... korang suka susu tak?... Maria mmg pe-minum tegar susu... biasanya pagi-pagi... mesti amik segelas susu dulu sebelum drive keluar gi keje... tapi susu yang Maria suke itu dah naik harga... waaaa... tak suke!!!
nampak tak... rm6.00... mencik!... dulu dalam rm4 lebih je... tak abis note 5 hinggit tau... huhuhuhu... lepas ni mmg tak bole share la susu HL ni ngan kakak Laila atau Nayli atau Luqman... teruk nye mahal...

ape? tukar susu lain... hmmm ni la masalah... dulu pernah beli susu tepung anlene... tak leh masuk 2-3 kali minum je... muak... nespray pun pernah cube... tak kena selera pulak... last nye masuk dalam bancuhan biskut... omega... lagi la Maria rasa tak chedap... huhuhu... dan... tolong jgn suggest susu coklat... lagi la tak masuk... erkkk...

p/s : korang tak suka minum susu?... eh... banyak tau kebaikan susu... nnt la kite cite ek...

15 ulasan:

  1. dah naik dah...cepatnyer..suka minum susu nie...cam dah lama plak, tak minum susu nie..

    BalasPadam
  2. Akak bli kat 7E memangla mahal. G la borong kat Tesco ke Giant ke

    BalasPadam
  3. izan : terperanjat kan?

    mamalyna : ye... itu la harga nye...

    Arna : ni beli pagi smlm... stok kat umah abis... singgah je la 7E pagi-pagi tu... minum bila sampai opis... :p

    BalasPadam
  4. susu plain x ske...klu coklat n stoberi sukak sukak sukak...hekhek

    BalasPadam
  5. saya pun suka minum susu tapi susu kolostrum jenama IgCo...

    luka pembedahan kat kaki saya pun cepat kering lepas mengamalkan minum susu ni 2x sehari...

    BalasPadam
  6. mahalnye.. tu la dulu su igt beli dalam 4rgt lebih jek.. huhu.. sume dah naik harga, tensen nye..

    BalasPadam
  7. minum minum. mahal betul tu. sy minum dutch lady. tak sampai 6 ringgit pun. anlene pun ade kt umh. bancuh la pepagi. konon gigih nk jaga tulang. yg fresh milk ni minum diketika lalu kt peti ais. hahaha. sekotak beso tu sehari je dh abes

    BalasPadam
  8. kita tak suka susu putih..susu perisa coklat buleh la lyn..rasa nk uwek je kalau gagah jgk minum susu putih..huhuu

    BalasPadam
  9. huish minyak naik rm.0.05 je.. tapi susu ni naik lebih dari itu.. dah bersensen..

    BalasPadam
  10. uiitt... ramai gak yg suke susu ye... :)

    mrs.ecam : hehehe... susu putih tiasa perasa & pewarna tambahan... :)

    Lazyf : IgCo... oh... itu bukan susu kambing ke?

    Sue : kat Giant jumpa rm5.40...

    noj : kite budget sekotak utk 3 hari... ok la... naya sekotak sehari...

    Fieza : uwek...uwek tu cite lain... hehehe

    Ratu Kebaya : tu la melampau kan... susu tu dia tapis dari minyak gak kot?

    BalasPadam
  11. sy rasa kan..hrga die x pernah tetap...
    g kedai ni rege lain..
    g kedai tu lain...
    mek beli je...ikut suke... asal dapat mnum...wohhaaaa

    BalasPadam
  12. Igco = susu awal lembu...

    BalasPadam
  13. Lazyf : oh... TQ... bole la cube utk anak akak yg patah kaki tu kot...

    BalasPadam
  14. InsyaAllah bole...

    Kalo akak berminat nk cuba,ni no sy (017-3199313 - Faizal)...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails