Isnin, 2 Ogos 2010

dah ade yg bertuah!!!

hehehe...

saje nak bagi gempar sket... tadi baru buat cabutan bertuah... kakak Laila dan Nayli mmg excited... Luqman pun layan gak... hehehe...

jadi skrg ni Maria mmg dah ade pemenang... sayang nye kabel kamera tertinggal kat opis (asyik lupe je... hampeh tul...) jadi pemenang nye akan Maria umumkan esok pagi...  

tapi sebelum terlupa maklumkan... korang yg rasa-rasa bertuah tu...
siap-siap la nama yang nak di gunakan...  
siap-siap la... nak bangle atau keychain...
siap-siap la alamat nak hantar hadiah tu ke mana... 

dan jgn lupa... simpan alamat email Maria : ejamaria@yahoo.com.

haa... email balik pada Maria dgn kadar segera yer... klu bole sblum hari Khamis... sbb Maria nak pegi buat tempahan hari Khamis ini... klu lambat kite abaikan... boleh gitu... tak baik ek?... hehehe jgn mare.. gurau jer...

TUNGGUUUU!!!!...


5 ulasan:

  1. wah..sape la tue ek..hihi..kalu cmtue kak..nt semua org dok siap2 nak bg details kat akak..hihi

    BalasPadam
  2. ohhhooo.. kena tunggu esok lah ni..

    BalasPadam
  3. kak yong : iye...

    mama zharfan : hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails