Jumaat, 14 Oktober 2011

tahajud cinta

malam ni sure Maria tunggu lagi cite ni... hahahaha... dah terjebak... awal dulu tonton macam ala-ala tak best je... so slalu je ter-skip... lately ni dah makin best pulak...

Eman manan (Ustaz) mmg buat Maria rasa sakit hati je tengok karakter dia... menjadi betul la lakonan dia... ayat paling Maria tak bole lupa masa si Seri bercakap dgn Ustaz 'apa guna ayat Al-Quran di bibir kalau hidup bertuhankan nafsu'... owh...

malam ni harus sambung lagi... kali ni Seri minta Solah selamatkan dia... dia dah tak sanggup layan kehendak Ustaz sehari 4-5 kali... huhuhu... dasat... 

tak lupa juga... gedik sungguh Neelofa dalam cite ni... hihihik


* 9.00 malam TV3 *

8 ulasan:

  1. misti la tgk..
    episod akhir ni mlm ni.

    "Seri tak berdaya ustazzz.."

    Awww....

    BalasPadam
  2. hehe.. su tgk cite ni bila dah dgr kontroversi dia.. layan.. tapi hasben su plak kata marah la ustaz2 lepas ni..

    BalasPadam
  3. sye pong dh terjebak...mlm ni kne tngk.....heeeeeeeee

    BalasPadam
  4. PUANSTOBERI : klu U yg cakap gitu cam gedik je lah... hahahaha

    BalasPadam
  5. Sue : hehehe... hubby awak plak yg emo...;p

    BalasPadam
  6. mrs.ecam : sesama la kita tunggu yek...

    BalasPadam
  7. malam ni tk dapat nengok sebab nak tgk bola..lagi penting tu! hihi

    BalasPadam
  8. ni kaki tv ni..heheh..

    mmg best ye?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails