Khamis, 6 Oktober 2011

potpouri

hari tu kan Mr.Paint Man sponsor cat opis... so ada la bau-bau cat kat opis sket (sket je pasal opis econ...) ... dan oleh sbb kat rumah Maria bunga kenanga tengah lebat... si sundal malam pun ada bunga... apa lagi Maria amik daun pandan sikit kerat-kerat campur dgn bunga kenanga dan bunga sundal malam... buh dlm bekas...

hasil nya...

ruang kerja saya berbau wangi sekarang ni... dah mcm bau bilik pengantin pun iye...
(lega rasa marah semalam... hihihihi...)
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
emmm... bawak balik la potpouri ni - letak kat bilik... ^_^

11 ulasan:

  1. cehh...feelinng malam pertama ye kak...huhuu

    BalasPadam
  2. saya kalau cium bau kenanga teringat kubur.he~~

    BalasPadam
  3. bujal : kat kubur selalu bunga kemboja la...

    BalasPadam
  4. nak bawak balik utk persediaan mlm ni kah?

    ehem..... hehehe

    BalasPadam
  5. NM02 : tak salah kan... hihihii

    BalasPadam
  6. oh malam ni malam jumaat kan hahaha...

    BalasPadam
  7. oooo..bunga tu mmg wangi..dulu kat umah nenek ada...

    BalasPadam
  8. Amy : hehehe... nakal la awak... ;p

    BalasPadam
  9. Bestnya bau natural. Tak payah beli spray-spray nak kasi bau bilik macam freshner.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails