Isnin, 25 April 2011

luka berdarah nampak di jari

ok... update pasal jari Luqman yg tersagat dalam treadmill minggu lepas... 
ni gambar selepas 5 hari rawatan... hari-hari Mama cuci luka Luqman... pastu bandage balik jari dia... hari-hari juga la Mama masuk opis lewat... nasib baik la bos ok... ;p

mmm... masa ni dah ok sikit... daging dah tumbuh... klu kita kasar sikit luka ni berdarah... tak la mcm hari pertama hari tu... langsung putih nampak isi... huhuhu... 

tapi mlm tadi masa Mama bersihkan... gauze yg buat balut luka tu dah tak melekat kat luka tu... dah senang tanggal... maknanya... luka tu dah semakin kering la... Alhamdulillah... lega... cuma Luqman masih fobia lagi... dia suruh jugak Mama balut jari dia... ;p

14 ulasan:

  1. adoiiii.... saya plak rasa ngilu..

    BalasPadam
  2. ngerinya lah kan..

    tapi dia budak kuat kan...

    BalasPadam
  3. balutkan aje kak, maybe dia still fobia yg tangan dia luka tu.

    BalasPadam
  4. sian dia.. mesti sakit lagi tu..

    BalasPadam
  5. NM02 : ngilu ?... meh nak balut kat mana ? ;p

    BalasPadam
  6. kak Yan : Alhamdulillah Luqman ok...

    BalasPadam
  7. Syida : ha ah ... masih balut lagi... tak pe la... sabor je...

    BalasPadam
  8. Sue : sakit + fobia lagi... ;p

    BalasPadam
  9. Eyriqaz : ha ah... mmg cuci dgn dettol dulu... lepas keringkan jari2 dia baru sapu ubat yg doktor bagi... biar kejap baru bungkus jari dia... ;p

    BalasPadam
  10. salam perkenalan.

    nampaknya saya terlepas citer pasal luka nih. kesiannya kat budak tuh.

    BalasPadam
  11. ouchhh..terasa ngilu dia.

    btw, hai eja, kimmy follow ur blog ya..:)

    BalasPadam
  12. eelobor : salam kenal juga ^_^

    BalasPadam
  13. kimmy : TQ kimmy sudi follow :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails