Jumaat, 29 April 2011

akhirnya... saya bertukar... ^_^

ok... saya seorang yg loyal
(ecehhh.... tetiba je tengahari ni mood cam baik-baik...)
selama ni saya mmg pengguna setia jenama yg satu itu... sbb dah serasi dgn jenama itu... ;p memula dulu guna whitening... pastu bila umur dah masuk 3series disarankan guna produk anti-ageing...

tapi sbb ramai yg duk promo.... lagi la bulan lepas... produk ni genap setahun eh... promosi dia kemain... saya pun cuba la trial pack dia... kebetulan pencuci muka abis... jadi mmg nak beli... try la... best tak yg nih... hasil dia... ok not bad... pun takde masalah takde side effect pd kulit...

jadi bulan ini kebetulan toner dan moisturiser pulak abis... kita tukar yg ini jugak la... ^_^
hehehe... better late than never... tak gitu ;p

ok... ini support  local product ke local usahawan ek... emmm... apa-apa la... tp yg Maria perasan barang make up dia murah sket dari yg Maria guna sblum ni... skin care... range harge tak jauh beza... so... ok-ok je la... ;p

10 ulasan:

  1. wah.. i like :-) tak beli2 lagi ni, ada lagi olay su.. hehe

    BalasPadam
  2. waa...dh jd pengguna SS eh..hehe...tp ada member ckp mahai..yelah mahai pd seseorang, pd seseorang yg lain, ianya berpatutan ye..

    pepun..good luck tuk produk baru ni ye..hee~

    BalasPadam
  3. kak, ooo kak...ada belikann tuk saya tak...lalala

    BalasPadam
  4. Sue : tukar ikut peringkat... bulan lepas beli starter kit dgn pencuci je... ;p

    BalasPadam
  5. mamalieyna : TQ... psl rege tu... pd Maria bole la... sbb yg lama lg mahal kot... hehehe... ;p

    BalasPadam
  6. cikmOt : eh... ada kirim yek ? ;p

    BalasPadam
  7. aku retu pakau da SS. bes mmg bes tp kalo nak ilangkan parut2 jerawat manja tu rasanya loreal lagi bes kot.
    So, skang aku guna loreal balik. hik hik.. tp powder, compact powder aku pakai SS.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails