Rabu, 18 Mei 2011

lazatnya lasagna... melayan selera anak... ;p

ah... best nye... pagi-pagi cerita pasal resepi... lapar plak perut ini...
ok.. resepi pernah tepek kat entry ini...
kali ni sbb dah beli kaserol baru mmg utk buat lasagna... harus la di guna... saiz mmg ngam-ngam utk sekeping lasagna sheet tu...

kaserol baru kat rumah ni... harus beli sepasang... ;p

sebelum terbakar...

selepas terbakar...
hehehe... tak sempat snap... bekas pertama dah selamat masuk perut... bekas kedua baru ingat snap gambar...bekas pertama kat sebelah dah tinggal sesenduk je isi dia...

oh... kat entry resepi tu tak tulis bakar berapa lama... kelmarin masa buat... yg 1st bakar 50 minit - garing sangat... yg 2nd bakar 40 minit... just nice... suhu guna 180'C...

ok... nak pegi sarapan dah ni dgn kakak Laila... pas ni nak bawa kakak pegi klinik... dia dah kena asma balik semula... dari malam tadi asyik batuk je... sian dia... bye...

8 ulasan:

  1. ish.. sodap. tapi makcik ni kena kekang selera la pulak. dah itu takleh makan ni tak leh makan..

    BalasPadam
  2. sgt menyelerakan okeh!
    sempat ke aku nak mkn sblm confinement ni?

    BalasPadam
  3. kakpah : bole... jamah je... jgn makan sebekas... ;)

    BalasPadam
  4. Syida : sempat call je 1 300 888 333 mintak lasagna sekarang... sure diorg hantar... ;p

    BalasPadam
  5. huh.... mesti sedap nih...

    BalasPadam
  6. aih.. bile nk wat lg nih.. aritu ade wat sekali..

    BalasPadam
  7. NM02 : harus la sedap - homemade meh... ;p

    BalasPadam
  8. cikbedah : esok buat la... ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails