Rabu, 25 Mei 2011

2 Jumaat... 2 Kematian...

mmm... apa hendak di katakan lagi...
jumaat minggu lepas seekor lagi kucing mati di laman kami...

sebenarnya pagi semasa Maria keluar kereta dah nampak anak kucing tu kat bawah keta... ingatkan dia tido... masa tu nak keluar pegi keje kan... malas la nak berenti turun tengok... biar je la... sempat lagi fikir nasib baik tak terlanggar... tak pe la... dlm kepala fikir klu apa-apa hal en.ejaM mesti nampak sbb dia keluar pegi keja kendian dari Maria...

nak jadi cite yg en.ejaM ni pun dia tengok anak kucing tu dia ingat kucing tu tido... duduk elok je kan... takde la en.ejaM nak usik ke hape... pastu masa tengahari... en.ejaM balik nak pegi solat Jumaat dia tengok anak kucing tu duduk mcm tu jugak...

hmmm... masa ni baru la en.ejaM tau yg anak kucing tu mati rupanya... alahai... tp sbb en.ejaM nak cepat pegi solat jumaat... dia angkat letak bangkai kucing tu kat belakang rumah dulu... ye la... risau gak karang Maria balik terlenyek plak bangkai tu masa masuk parking kan...

petang tu masa Maria balik, en.ejaM ada kat blakang rumah... baru nak tanam bangkai kucing tu... sian la... terkena hujan pulak...maaf ye...

sian la anak kucing ni... tak tau nape dia mati tiba2... last masa cuti wesak tu Maria bagi dia makan sbb tuan rumah dia takde - balik kampung... masa tu elok je dia makan... mmm

mmm... rehat la ye...

4 ulasan:

  1. ni yang buat air mata jantan saya tumpah ni~~haih~

    BalasPadam
  2. bujal ciwekkkkk!!!! hahahahahaha....

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails