Khamis, 5 Mei 2011

durian lagik !!!

macam mana nak diet?
macam mana nak kurus?
makan durian pulak... haih... 

tetiba je malam kelmarin en.ejaM tanya 'nak makan duyan tak?'... of kos la jawab 'NAK!!!' sambung lagi... 'musang king Bang'.... hahahaha... rosak diet... ;p

 harus gambar dgn duyan dulu... ;p

 hoye...duyan dah terbelah... yg ni tuan kedai tu kata Udang Merah... bukan Musang King... tapi hari tu tengok kat 360 kata musang / udang merah / kunyit ni sama je... ntah konfius la... :(
emmm... selera Maria... kalau gitu musang lagi sedap banding ngan udang nih... ;p

 Luqman pun pandai makan... jgn tak caya... perghhh... layan... kakak Nayli tu eksen je lebih... makan nya idak...

 sama naik dgn kakak Laila dia... lepas hadap 3 ulas... terus je Luqman geleng-geleng - TAK NAK... hehehe... pastu terus golek-golek kat tilam dia depan tv... ;p

yg ni durian kampung... perghhh... isi tebal gile... menangis nak makan... T_T tapi puas hati sbb rege dia sekilo rm10 je... sebiji ni dlm rm24... tp mmg beso la... dua-dua biji tu... ktorg peradap kasi habis gak malam tu... walau pun dah mengah-mengah mintak nyawa masa nak makan... hehehe ^_^

12 ulasan:

  1. pastu malam ble tido tak?

    BalasPadam
  2. tak rasa lagi musang king kong neh.. huhu..tak mampu nak beli.. huhu.. belikan sebijik utk ai bulehh... huk huk :(

    BalasPadam
  3. arghh...pepagi dah buat orang terliur...mencik tul

    BalasPadam
  4. amboiiii... kuning nya warna dia...

    akak suka yg manis..

    BalasPadam
  5. bujal X : bole... bukak baju la... Luqman... hehehee

    BalasPadam
  6. Reen : eleh... nko bukan tak mampu beli... tak jumpa cari je lagi... ;p

    BalasPadam
  7. cikmOt : eh... lap cepat air liur menitik tuh... ;p

    BalasPadam
  8. kak Yan : saya suka musang king sbb dia ada rasa mcm pahit-kelat+manis sket... ;p

    BalasPadam
  9. ni buat ai jeles tengok... nak jugak!!!

    BalasPadam
  10. meh... meh... jom.. jom gi beli... ;p

    BalasPadam
  11. perghhh... king dlm fridge tak habis lg tau..
    sy anggap dorg ni durian tembaga je la

    BalasPadam
  12. mmg masa 1st time makan terfikir mcm duyan tembaga... tp takde org sebut mcm tu... diam je la... kite suke rasa dia... ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails