Selasa, 21 September 2010

patah tumbuh... rosak dah berganti ;p

salam kawan-kawan...

mmm... ni pasal vakum yg rosak Sabtu yg lalu... iye 'si Samsung' tu dah berkhidmat hampir 4-5 tahun gitu la... ntah tetiba je masa hari Sabtu tu... sempat vakum living area je... nak sambung vakum atas... dah tak bole... puas dah 'godeh-godeh' tak mau gak dia hidup... hadui...
ni la dia... dah mogok... tak nak berkhidmat lagi... huhuhu sedih...
tengahari tu jugak Maria call en.ejaM britau dia vakum rosak... dan en.ejaM pulak ngan senang hati berjanji nak ganti ngan vakum baru malam tu jugak... hehehehe... suke...

jadi malam tu en.ejaM & ktorg pegi kat Seng Heng... amik budak ni pulak...
budak ni nama Panasonic... juga 'bagless' mcm si Samsung... mmg Maria nak jenis 'bagless' ni... senang tak yah beli bag sampah dia... lagi satu compartment habuk dia bole di cuci... so lebih bersih... cuma yg ni watt dia 1500... klu si Samsung hari tu watt dia besar sket 1600... tak pe la... yg penting ade...

oh... kelmarin... sambung me-vakum tingkat atas - bilik2 semua... emmm Panasonic ni bunyi dia bising sket... berbanding ngan si Samsung hari tu tak bingit sangat... mmm... nak buat camne... dah mmg bunyi dia kuat... hadap je la... ;p

p/s : sempat lagi vakum rumah... kata asyik keluar beraya je?... hehehe... kemas tetap kemas... raya tetap raya... ;p

3 ulasan:

  1. rajin nya dia ngemas umah.. hehe

    BalasPadam
  2. TQ Mak Su... ucapan dari si panasonic...

    Suliana : terpaksa... sbb ade 3 budak suke buat sepah... huhuhu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails