Rabu, 1 September 2010

bersama Camry di dapur...

salam kawan-kawan...

iye... ini gara-gara nak buat biskut... Maria cari penimbang biskut... tak jumpa... ntah hilang kat mana gak nye masa pindah rumah hari tu... tak pasal je kena beli penimbang baru...
haaa... bestkan... digital lagi... penimbang lama jenis yg biasa je... tapi korang jgn terkejut... penimbang ni Maria bayar rm25 je... hehehe...

Maria member Cosway... jd penimbang ni Maria redeem kupon 12 kpg dan tambah rm25... ok la kan... sbb kalau saje-saje nak beli penimbang digital ni, paling murah pun Maria tahu harga dia rm69.90... yg lain lebih rm100... so sangat berbaloi join Cosway dan bole redeem barang2 dia... oh lupe sebut... nama dia Camry Digital Scale... dia lah teman baru saya di dapur ;p

lepas ni bole la buat biskut lagi canggih... ;p

4 ulasan:

  1. waah ada teman yg sgt comel di dapur! ^_^..semangat la nk buat kuih raya camni! hehe/

    selamat membuat kuih! ghajinnye...^_^

    BalasPadam
  2. semangat Mamalieyna... mesti... ;p

    BalasPadam
  3. hehehe... saje je Sharinginfoz...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails