Rabu, 22 September 2010

org lain sibuk UPSR... kakak suke sbb dapat cuti tak yah pegi sekolah

salam kawan-kawan...

hehehe... panjang tajuk... tapi mmg benar... itu la kenyataan nya... dan yg lebih gembirakan kakak adalah... dia ikut Mama pegi opis... suke la tu!!!

Mama suruh kakak ikut abah... dia tak mau... tpt keja abah panas katanya... iye la dah abah keje kat tapak binaan... mmg la panas... so kakak nak ikut Mama... opis Mama sejuk...
layan komik SinChan... pau Mama masa makan kat kedai mamak tadi... sebelah kedai mamak tu ade kedai jual majalah ngan suratkhabar...

amacam... ade gaya jadi bos tak?...

tu je la keje dia kat opis Mama ni... baca komik... main gameboy... conteng kertas... pastu boring sibuk minta nak main game kat komputer... pastu boring lagi... nak tengok CD... sudah nya Mama nye keje terbengkalai sbb kakak guna komputer... (cheh!... nak berblog pun tak senang... hehehehe... ni yg sebenarnya!... hahahaha)

4 ulasan:

  1. Mak Su : iye la

    Suria : kontrol comel... hehehe

    velasrizal : ha ah la... nak buat cam ne kan?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails