Jumaat, 22 Oktober 2010

kktgn kerajaan isi cuti melalui HRMIS... ok ke?

salam kawan-kawan...

ok... ini cite pasal org yg keje gomen la... skrg ni bila nak ambil cuti kena isi melalui HRMIS... dulu-dulu kat JKR ni isi melalui Sistem Cuti Web... skrg sistem tu dah dimansuhkan... ktorg diwajibkan isi melalui HRMIS...
so Maria pun semak la HRMIS...
hasil nya...
hahaha... melampau tu... baki cuti ade 26 hari lagi... mana datang???

ok... yg ini last update dlm sistem cutiweb... cuti Maria tinggal 5 hari je la... kan hari tu amik cuti banyak... jaga kakak yg patah kaki hari tu... mmm...

hmmm... leceh sket la aplikasi HRMIS ni... kita isi maklumat update pun reject jugak... skrg ni malas nak update... yg penting nama anak dgn suami ade... penting ni utk guna GL klu hospital... hehehe...
skrg ni masing-masing balik kpd cara zaman dulu... isi borang cuti... hehehe

korang yg keje gomen jugak camne?...ok ke?


12 ulasan:

  1. kat sini cuti pakai hrmis..ok je..

    sebab pentadbir cuti rajin buat keja..takde la salah..

    BalasPadam
  2. masih guna borang... huhuhuhu..

    BalasPadam
  3. susah skit pakai HRMIS ni. lebih2 lagi lembab, pastu hang manjang. su nak isi yg EL hari tu pun tak lepas2 lagi.. huhu

    BalasPadam
  4. ok ja..da lama kiterang apply menda ni. KPI jabatan kan..kena la buat.
    Tp ku adalah tidak penah mengisi nyer. Clerk ku saja yg isi. Pehtu kan..kadang tak approve pun dah cuti dulu. hahaha.. giler jahat.

    BalasPadam
  5. ktorg masih isik borang cuti...
    dak2 HR tgh kemas kini data kt HRMIS...
    bile tah nak start isi cuti kt HRMIS Nih...
    ape fungsi hrmis sepenuh nye pon x taw..ehehehehehe

    BalasPadam
  6. gomen takmo aku keje dgn dia....huwaaaa!

    BalasPadam
  7. bagus la pentadbir cuti nko Cik Geli... suruh dia tukar JKR kejap... ;p

    BalasPadam
  8. Lynn... borang lagi pantas dari HRMIS tu...

    BalasPadam
  9. nasib la Sue... nak buat mcm mana... akak suke cuti web dulu... cepat je update... kan...

    BalasPadam
  10. Reen... nko tak approvekan cuti org ke... bos tak approve kan cuti nko? ;p

    BalasPadam
  11. cikbedahlaser... HRMIS ni bagus bila ade urusan kat spital kjan... tak yah bawak GL britau IC je...

    BalasPadam
  12. Syida... takpe... nko klu masuk gomen nnt tak gorjes... ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails