Isnin, 19 Disember 2011

org malaysia mmg maju...

takmo komen apa-apa... cuma nak kongsi rasa sedih mak bapak 'dia' saje... sampai keluar tv britau anak hilang kat Dublin... pastu nak kena saman dgn petronas pasal biasiswa + anak tu tak abiskan belajar (dah bapa dia jadi penjamin)... alih-alih dpt tau anak dah jadi gay... kawen dgn gay mat salleh... keluar gambar merata... aduhai...

sian mak bapak tu...


sumber?
korang google la sendiri... dah merata cite pasal budak ni... dah kuar suratkhabar memacam pun...
 key word : ariff alfian rosli

sabar je la...

12 ulasan:

  1. yang tak paham...apa motif dia kai baju kebangsaan tu...siyes tak paham...nak jatuhkan negara sendiri ke apa???

    BalasPadam
  2. sana sini org duk citer psl dia..saya je yg ketinggalan :-(
    sian mak ayah dia

    BalasPadam
  3. Astaghfirullahalazim!...salam maria...Allah hu Allah jauhkan seluruh keturunan ku!

    BalasPadam
  4. Tahu jgk psl ni...kembang tekak..adoyai ape nak jdlah dgn org kite ni... Salam kenal & follow~

    BalasPadam
  5. ithulah..
    kesian mak dia!
    adeyh2!

    BalasPadam
  6. emm..mmg sedih sangat dgn bangsa macam ni..tak tau status agama dia ke mana sekarang..bukan salah ibu mengandung tapi .. ???

    BalasPadam
  7. cikmot : kan org kawen je pakai tanjak sampin songket... klu tak pakai hari tu... bila lg dia nak rasa... hihihi... dah la blaja tak grad... ;p

    BalasPadam
  8. Irfa : masih ingat lg gambar bapa dia menitis airmata masa kuar tv tau...

    BalasPadam
  9. lina : ya kak, nauzubillah... minta dijauhkan dari keturunan kita...

    BalasPadam
  10. Marya Yusof : salam kenal juga...

    BalasPadam
  11. Lelaki Ini : kamu pun jangan tau!

    BalasPadam
  12. Princess Nur : mmg salah dia Nur... belajar pandai... tapi akal ntah kat mana... :(

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails