Rabu, 30 November 2011

saya ada 4 orang anak...

ha... magik kan... bila masa pulak Maria beranak lagi satu... pregnant pun idak... 
rasa nya ramai yg tahu (eh ye ke?...) 
Maria ada 3 anak je... Laila, Nayli dan Luqman kan... 
abis tu mana datang sorang lagi?... anak angkat ke?... hehehe...

 dinner... makan nasi goreng je...

 pegi jalan pun dia ada gak... errr...

bukan anak orang lain da... ini anak Kak Long en.ejaM je... si Meera... bahasa mudah anak buah jugak... sepupu Laila, Nayli dgn Luqman... ;p

yg buat kitaorg panggil anak sbb lately ni dia suka sangat nak datang tido kat rumah kitaorg... biasa la kan - budak-budak... dia seronok main + ada geng... siang Laila dgn Nayli duduk rumah Atuk... pastu petang mmg kena balik sbb nak pegi mengaji... so Meera pun ikut balik rumah ktorg juga... lepas makan... diorg sambung main + gaduh... dah penat masing2 tido... selesai sudah episod satu malam...esoknya rutin yg sama akan berulang lagi... ;p

* riuh-rendah rumah bila ada 4 anak skrg ni... errr... nak tambah anak lagi?... ^_^

14 ulasan:

  1. tambah jangan x tambah..hehehe

    BalasPadam
  2. masa kecik bebudak memang suka tidur rumah sedara~~saya pun dulu camtu jugak~~

    BalasPadam
  3. Tingat zaman kekanak dulu, suka gak tido umah sepupu...hahaha!

    BalasPadam
  4. napak cam adik badik jugak. hihi. yela..da katanya sepupu kan.. ngeee :D

    BalasPadam
  5. Bapak : hahahaha... rehat sekejap bersama Kit Kat... ;p

    BalasPadam
  6. Daddy Cool : oh... klu gitu saya kena spare bilik utk anak2 buah juga... ;p

    BalasPadam
  7. PUANSTOBERI : hehehe... sbb tu klu ngaku anak pun org percaya... ;p

    BalasPadam
  8. ehehehe...aler ada niat la tu nak tambah lagi sorang...

    umah akak kan luas... :P

    BalasPadam
  9. haa tambah2 baru beshh ramai2 hehehe

    BalasPadam
  10. time cuti skolah ni la nak ajar anak2 bermesra dgn sedara mara kan? :)

    BalasPadam
  11. apa lagi kak, tmbh la lagi satu, umur pun dah meningkat, kang dah tak produktif. hehehe...

    BalasPadam
  12. bleh lg tu....br 4 kn...eh heeeee

    BalasPadam
  13. betul tu tambah jangan tak tambah

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails