Selasa, 2 Ogos 2011

tanpa tajuk ?

saya mengantuk...
tiada idea utk menulis...

minggu lepas Sogo buat sale... asalnya saya tak nak pegi... tapi sbb opis dah kosong (kawan-kawan pegi Sogo masa lunch hour...) sudah nya saya pegi juga jam 2.30 ptg...

masuk ke Sogo lebih kurang 2.45 ptg... pegi bhgn kanak-kanak... siap-siap pilih baju... ambik mana yg saya mahu... jam 4.00 dah settle... saya pegi beratur utk membuat bayaran... dari jam 4.00 ptg, giliran saya membuat bayaran tiba jam 5.30 petang... 

haduyai... 1 1/2 jam habis kan masa utk beratur je... ada rasa nak give up... balik je... tapi sayang pulak dgn kain baju anak yg dah di pilih... rege pun not bad... kalau beli time biasa tak dpt rege lebih kurang tu... haih...

kesimpulan dia : saya terjebak juga dgn Sogo Sale hari tu... 

konon nak insaf... tak mo dah bersesak-sesak bagai... dgn beratur panjang yg amat... tapi sudahnya saya pegi jugak... alahai... 

tapi ada satu kebaikan... baju utk Luqman dan Nayli... stock utk pakai sampai tahun depan... baju jalan-jalan... baju harian... baju tido... cukup dah... saya tak yah pikir nak beli baju budak lagi dah... settle... Ramadhan ni saya tak yah sibuk-sibuk nak gi shopin dah... paling tidak pun keluar dgn budak2 utk beli kasut je... ;p 


5 ulasan:

  1. aku keluar waktu bekerja 2 jam je la (2.30-4.30) kena amik half day ke?... hihihihi...

    BalasPadam
  2. saya ade baca.. kenyataan akak yg sblm ni sudah insaf tidak akan bersesak2..tp akak sudah pergi juga sogo sale..
    jd..adakah betul bulan puasa ni takkan pergi membeli pakaian kanak2 dan beratur2???

    heheheheheh

    slmt berpuasa..

    BalasPadam
  3. hahaha... Sogo Sale tu kalau ikutkan mmg serik... tapi pegi jugak...

    beli baju anak lagi tu insyaAllah takde dah kot... hari tu dah borong abis dah... ada takde nak cari kasut sendiri la... hihihihi... jom gi shopin jom... ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails