Rabu, 3 Ogos 2011

ngantuk pulak...

semalam takde idea nak menulis... nak share apa-apa pun tak tau nak share info apa... bz keje lagi... hari ni mata pulak buat hal... saling berkait dgn otak... Maria mengantuk!... huhuhu... sambil drive tadi pun bole terpejam-pejam... huh sungguh tak bagus... sudahnya Maria tampar sket (sikit jerrr) pipi Maria sendiri... T_T
pastu sakit... chait...

pasal apa mengantuk?... hmmm... malam tadi tak dpt tido cukup... istilah lain - tak dpt tido lena... en.ejaM tido lewat malam tadi... Maria tak tau jam berapa dia tido... alih-alih Maria terjaga jam 1.30 tghmalam... bilik terang benderang... apa hal... gerakkan en.ejaM tanya 'kenapa tido tak padam lampu?'... kata dia 'tak bole tido, tadi bunyi mcm-mcm... risau sbb tu biar lampu nyala'... 

hmmm... patut la tadi pun masa Maria terjaga sbb terdengar macam bunyi meletup... tu yg terkejut pastu jaga... intai lalu tingkap... takde pulak nampak org main mercun... kalau iye pun... gile apa main mercun pukul 1 pagi...

off lampu pastu tido balik...

pastu jam 3 pagi sekali lagi Maria terjaga... tak de plak dengar apa-apa tapi terjaga... bila dah jaga tu mula la keliling bilik lagi... mengintai ke luar... tengok kot ada apa-apa yg mencurigakan... bila rasa dah betul tak de apa-apa baru tido balik...

adeiii... 4.15 pagi... dah bangun semula... masak nasi... goreng ikan... goreng sayur... siap... pukul 5... kejut anak-anak bangun makan sahur... 5.40 masuk bilik air plak - mandi siap-siap nak gerak gi keje plak jam 6.40... drive sendiri dgn bawa anak yang nak kena hantar pegi sekolah... sampai skolah 7.05... pastu pegi opis terus... punch card jam 7.13... kemain awal Maria sampai... >_<

ni hadap blog... bole plak taip panjang-panjang... tapi ngantuk ni... serius...

warggghhh... ngantukkkkknyerrrr...

nak lelap kejap la... daaa....

7 ulasan:

  1. masih fobia lagi?
    kak try amalkan ayat manzil..

    BalasPadam
  2. sama la ngantuk.. cuma pagi ni je tak tido lagi. hehe..

    BalasPadam
  3. tak puas tido la tu kutnya sbb asik terjaga.

    gi jumpa memana ustaz la Maria, mintak air penawar bagi ilang rasa gemuruh tu. Mungkin masih trauma kut se famili.
    Risau gak, kang asik terganggu tido, leh pening plak.

    Take care ye yunk :)

    BalasPadam
  4. he~~bawak bantal sekali~~

    BalasPadam
  5. masih dalam trauma la korang ni

    rasanya better bukak lampu ruang tamu dan lampu salah satu blik belah atas...

    kesian yu ollsss

    BalasPadam
  6. kak, fobiamu dalam bahaya ni...

    BalasPadam
  7. kita suka statement bujal...hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails