Jumaat, 9 Julai 2010

kesian nye... Paul si sotong Octopus kena ugut bunuh?

salam kawan-kawan...

hmmm malam tadi dalam segmen berita sukan buletin utama TV3... diorg keluarkan berita pasal si Paul ni lagi... sian sotong ni kena ugut dgn fanatik Argentina kerana telah meramalkan kekalahan pasukan bole sepak diorg sebelum ni... marah... sbb tu team diorg kalah... ade ke?

dan lagi berita pagi ni kat Hot FM si FBI britau pulak... peminat bola Spain pun ugut bunuh si Paul ni... dia anggap ramalan Paul ni saje2 nak provok player yg main... hehehe takut jugak diorg ni yek... takut si Paul ni ramal diorg kalah la tu... nnt jadi kenyataan... hahahaha

dan tak pasal-pasal... muzium kat Jerman yang simpan Paul ni kena buat + tambah + ketatkan kawalan keselamatan si Paul nih... hehehehe... cam artis la nko ni Paul... siap bodyguard jaga... jgn bodyguard tu yg racun nko udah la...

ade-ade saje la diorg ni... ape daaa... dengan sotong pun nak marah ke? marah la org yg suruh sotong tu buat ramalan... haih...


p/s : menu malam ini... nak buat sotong goreng celup tepung... mmm yummy!

7 ulasan:

  1. glemer dah dia sekarangkan?

    BalasPadam
  2. hahahhah btol3 cian si sutun yg x berslh ni....kui3

    BalasPadam
  3. tedi : glamer mengatasi pemain bola itu sendiri... hahaha

    mrs.ecam : terukkan diorg... hihihi

    BalasPadam
  4. akak..salam perkenalan..
    kelakar la depa ni kan..ngan sotong pun nak berkira...baik makan saja..pon sodap..:)

    BalasPadam
  5. hehehehe... nasib la... dah duduk dlm akuarium je... nak buat ape lagi?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails