Isnin, 10 Mei 2010

oven yg demam...

hi kawan2

tadi masa lunch sempat lagi pegi hantar oven yang terbakar malam kelmarin ke kedai dia balik... warranty ade lagi sampai bulan ogos nnt... so amoi tu amik je la balik oven tu... dan dia britau masa untuk servis atau repair lebih kurang 2 minggu waktu bekerja... waaaaa lama nye... alamat lama la aku tak buat kek... biskut... puding roti... atau pun ape la yg nak kena bakar2...

eeeeiii tensi!

8 ulasan:

  1. ekekkekeke.. sabau j elah!

    BalasPadam
  2. salam ziarah..nasib baik masih ada warranty..

    BalasPadam
  3. Dapat dua minggu cuti rehat dari sebarang aktiviti membakar... itu sudah lebih dari memadai.... Hmmm.., oven yang demam, tuan rumah yang dapat cuti rehat.
    ~bangchik and kakdah
    Putrajaya Malaysia

    BalasPadam
  4. tedi : sabo la ni

    nor aisyah : salam kenal

    banghik : itu la, dia suruh jengah laman... asyik laya oven jer... hehehe

    BalasPadam
  5. kalau nak senang, rembat je satu yang baru hehe..

    BalasPadam
  6. akak!... oven tu 2k+++... nak beli baru... nanges...

    BalasPadam
  7. kak...maknanya ko kena beli yang barulah tu...tak pun ko amik yang aku punya kak...hahah

    BalasPadam
  8. izan tak bole beli baru, mau mengamuk en.ejam... klu nko nak bagi... haaa yg tu ok... hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails