Isnin, 13 Ogos 2012

tanpa rasa bersalah...

Salam 24 Ramadhan 1433

budak ni... buat muka tak bersalah (walaupun memang dah buat salah)... geram je rasa... nasib baik puasa... sabar... 

ntah dari mana datang keinginan 'gatal tangan' dia pun tak tau la Maria... sebelum ni elok je Luqman menconteng kertas... mungkin sebab dah biasa tengok kakak-kakak melukis atas kertas kan... jadi dia ikut je la... 
tapi kali ni Luqman advance...

 dah pandai buat mural kat dinding rumah... sket hari lagi kita buat grafiti ye nak... ;p

bakal dikemaskini untuk hari raya...

emmm... sempat ke?... sempat kot...

6 ulasan:

  1. alamak.. banyak lak tu dia lukis.. luqmaaan.. luqmaaan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. lukis sikit-sikit tak best... ;p

      Padam
  2. waaa... pekatnya conteng!!! camana nak hilangkan tu. amik pemadam ke. huhu.. klu aqil dia lukis slow2 je tak berapa terang sgt. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha... ini tak bole padam... lagi guna pemadam jadi lagi hitam... almaklum dulu masa cat mula-mula guna cat murah je... ni minta tukar cat mahal - bole cuci punya... hihihi

      Padam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails