Khamis, 2 Februari 2012

Hebat!... Tahniah...

malam tadi masa dengar berita... macam tak percaya... hehehe...
itu la tak menumpukan perhatian 100%... pembaca berita tu sebut seratus lapan belas ribu sebulan... Maria terbayang 1018... mengoms... bukan seribu lapan belas la... haduiii... 118 000... tu dia... kalau rupiah 350juta...

Tahniah Safee Sali... kamu mmg terbaeekkkk!...
murah rezeki kamu... mudah-mudahan lepas ini kamu akan jadi yang lebih baik daripada yang baik... jangan lupa keluarga, anak dan isteri... dan negara Malaysia tanah tumpah darah mu... Amin

pagi ni... kat Hot FM sibuk-sibuk pasal Safee... ada gak yg komplen pasal nnt tak bole main kat Malaysia... ada gak yang cakap nnt jadi kasanova sbb dah jadi jutawan... huh... korang tu mmg ayat 'dengki tak hengat la'...

pada Maria la... Safee tu cuma main bola... sampai umur berapa je dia boleh main... mana ada org dah umur 50 main bola lagi?... kalau ada offer lumayan... ambil je la... duit tu bole buat simpanan bila dah tak bermain nanti... lagi pun klu dia nak main kat sini (malaysia ni)... ada ke org nak offer gaji rm118 000 tu?... takde kan?... 

dah tu pasal jadi kasanova... emmm... pada Maria (ingat pendapat Maria)... ramai yg kata Safee ni org baik-baik... datang dari keluarga baik-baik... insyaAllah dia akan tetap baik... kecuali kalau mmg ada perempuan, yg mmg berniat nak goda Safee sbb nak hidup senang atas duit dia... 

yg itu... Maria percaya satu je... kalau kamu datang dlm hidup org lain sbb wang, kamu akan dapat wang, tapi belum tentu kamu dapat kebahagiaan... percaya la... sbb kesenangan / wang yg kamu dapat atas kehancuran kebahagiaan org lain...
lain la klu isteri Safee sendiri yg pinang perempuan tu utk jadi madu dia... then ok la... 

ye... Maria tak percaya Safee akan jadi kasanova hanya sebab dah banyak duit...;p

tahniah Safee... keep up your good job... wish u luck always...


* hehehe... tetiba je angin gila bola datang balik... ;p

3 ulasan:

  1. beselah kak...jaki mesti ada...hehehe

    BalasPadam
  2. Dgr jgk cerita safee sali bakal jd Jutawan... rezeki dia... :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails