Khamis, 2 Februari 2012

yeay... sudah repair... kena bayar la...

cik nikon coolpix saya yang masuk spital dah pun sembuh... 
emmm... amik nko bil dia rm200 pasal lens rosak...

sambil tu me-riki-riki gak la kamera baru... owh... adik beradik coolpix saya dah upgrade... dari 10megapixel kepada 14... pastu yg model saya pakai bole 3x zoom je... adik baru bole 5x zoom... best nye... harga... lebih rm500 la... bateri pakai yg nipis mcm skrg Maria guna... takde dah pakai bateri AA tu... ;p

sambil tu gatal gak tengok DSLR compaq... hehehe... idak la mampu... paling sket pun kena spend rm2k... owh... idak la... 2k tu banyak benda bole buat... beli furniture ke... built-in cabinet ke... hihihii... bagi utk guna anak-anak pun bagus... ;p

tak pe la cuci mata utk berangan je... bukan apa-apa pun... berangan kan free... ;p

7 ulasan:

  1. kita da hilangkan kamera,tp takut nak ckp dgn hub.sampai skg dia xtau.huhuhu...sssssyyyyhh!

    BalasPadam
  2. Lelaki Ini : huh... sayang weh 2k...

    BalasPadam
  3. syida : ala beli je baru... tak abis seribu pun... ;p

    BalasPadam
  4. su pun suka gak dslr tu, cantik sgt gambarnya tapi besar gedabak, mls nak bawa besar2 tu.. ada kamera hp dan compact 1, kira ok la kan..

    BalasPadam
  5. guna kamera hp je saya ni kak hahahaha

    BalasPadam
  6. Ntah mngapa sejak kecil saya tak minat sangat dgn kamera. Tapi istri minat giler dgn kamera hingga banyak koleksi dlm simpanannya termasuk yg dah boleh simpan di musium...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails