Rabu, 21 September 2011

raya dan sakit

mmm... rasa nya ramai (yg Maria dengar) komplen... time raya ni kurang sihat... selsema dan batuk... 2 penyakit yg paling popular... kalau ada sakit lain pun - demam - anak-anak... 

syukur pula untuk anak-anak Maria - Laila, Nayli dan Luqman... walaupun diorg ni berisiko untuk mendapat serangan asthma... Alhamdulillah ok-ok je diorg... ada takde Luqman akan selsema bila seharian berjalan + beraya duduk dalam kereta (aircond)... itu je... lepas bagi ubat selsema... esok pagi dia ok... yg lain-lain ok...

Maria pulak... minggu lepas memang dapat masalah batuk - padan la muka sbb makan macam-macam sampai tak ingat... mana la tak sakit tekak... pastu batuk pulak... dan masuk minggu ni... Maria rasa macam masalah 'Sinus' dah mula berulang lagi... emmm dah beberapa hari pagi ni Maria rasa sakit kepala... bukan pening macam migrain... tapi sakit mcm pengap... pastu lalok je kepala berat... kena ambil panadol (paracetamol) untuk kurangkan rasa sakit... ntah la tak tau mcm mana nak citer...

nak cari klinik pakar ENT yg ok la... kena rujuk balik ni... sebelum jadi lagi teruk... nak pegi yg kat Spital Gleneagle dulu tu kena pikir 5-6-7 kali gak... sbb kat situ charge dia bole tahan... sekali jumpa harus spare 1/2k... so ingat nak cari klinik ENT yg lain yg lebih mesra poket?... 
ada sesapa nak suggest klinik ENT kat mana yg ok?

5 ulasan:

  1. sana sini bundo pegi pun orang asek komplen batuk gak. Batuk bundo yang bawak dari mekah sambung pula dengan batuk kat sini. adei..
    ent? kat bangi ni adalah tapi tak bebaloi nak datang jauh2 tu. duit minyak dengan duit tol je dah kira sama dgn caj kat grneagle tu.
    cepat baik ar..

    BalasPadam
  2. ibundo : time kasih Bundo... itu la nak cari yg area KL - Gombak je... ok sket...

    BalasPadam
  3. anak saya baru je baik demam~~

    mahalnya kat gleneagle tu kak~~

    BalasPadam
  4. bujal : mahal memang mahal... tp lepas 2 kali jumpa sinus akak ok... yg jd serius masalahnya sinus adalah penyakit yg akan berulang - tak akan sembuh... tu yg tak tahan... :(

    BalasPadam
  5. seksa aku dah lepas

    hehehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails