Rabu, 7 September 2011

hadiah raya...

okeh... ni sambung cite pasal pagi raya ri tu...
hehehe... bukan la dapat hadiah ape...
ni hadiah kat Luqman... eksited sangat berlari-lari masa pegi beraya kat kampung rumah makcik Maria... 

dah mmg kawasan kampung sungguhkan... nun ceruk pekan air hitam kampung budagong... rumah kampung laman luas... seronok berlari-lari... tersadung... tersembam... atas jalan tar kampung (bayangkan jalan tar kampung yang menggerutu dan tak licin macam jalan taman rumah korang sume... huhuhuhu)

menanges tak hengat donia la Luqman di hari raya... T_T

 tu dia 'souvenir' tengah dahi... ;p

ala... kejap je... lupa dah... nengok main lagik... ;p

9 ulasan:

  1. aduhai nyer... balik kg pun dpt 'adiah' gak yer Luqman. Hihi.

    Tkpe..anak lelaki kena kuat. Hihi :D

    BalasPadam
  2. mak ai... besar telur dahi tu...

    BalasPadam
  3. PUANSTOBERI : itu la... dah pesan jgn suka-suka sangat nnt duka... dah betul... nanges akhirnya... ;p

    BalasPadam
  4. ibundo : telur raya itu... hihihi

    BalasPadam
  5. sakit sekejap je kan luq...ate anak jantan...terbaekkk

    BalasPadam
  6. Lynn : mak tak sakit!... hihihi

    BalasPadam
  7. cikmOt : terbaekkk... sampai hari ni tak ilang lagi lebam... ;p

    BalasPadam
  8. ya au au au... giler bengkak dahi dia... adussssss....

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails