Selasa, 20 September 2011

kad raya dan duit raya

jangan tak caya... dapat duit raya lagi... hihihi... 
ok... ni actually pasal kad raya yg dapat tahun ni... biasa nya mmg la dapat sekeping dua la dari supplier barang / bahan... tapi tahun ni... dah duduk opis baru... bos baru pun bagi kad raya... ingatkan kad raya biasa rupanya kad raya ada isi... fuiyooo... ada duit raya la dalam tu... hehehe gumbira... gumbira... ;p

idak la banyak mana pun... ;p
pastu lagi... ada lagi kad raya dari puanstoberi... siap ada hadiah lagi dalam nya... kira mcm hadiah raya la tuh... hehehe... suke... time kasih daun keladi... lain tahun bagi la lagi... ngehehehe...

skrg ni sume kad-kad raya dah lekatkan kat dinding partition opis... biar sampai tahun depan... sambung lagi nnt bila dapat kad lagi... ;p

4 ulasan:

  1. da besar pun dapat duit raya~best ah~he~~

    BalasPadam
  2. wahh....meriah gituu...gantung jgn tak gantung..hihi

    BalasPadam
  3. bos aku tak nak kasi duit raya pun kat kiteorg...huhu...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails