Rabu, 2 Februari 2011

kenapa beli kalau anda boleh masak sendiri...


... tau tak tu tagline sape... kalau rajin nonton tv3... sure la tahu kan... *_*

ok... sangat suke dgn tagline tu... buat Maria bersemangat nak memasak... tapi ada satu benda yg Maria suka nak makan tapi tak suke / tak bole nak masak... ahhh...

Nasi Goreng Kerabu
*gambar cilok dari blog hanieliza*

sedap kan ?... mmm mmg Maria sorang je yg makan... anak-anak komplain 'banyak sayur'... en.ejaM komplain 'pedas sangat' sbb dlm nasi tu ada cili padi racik halus... huhuhu... Mama suke... tapi org kat rumah ni semua tak suke... mencik !!!

tak leh masuk ah ngan tagline atas tu... T_T

p/s :  dapat teka tagline sape tu?


TQ sbb sudi klik sini... klik la lagi...

6 ulasan:

  1. wah sedapnya nasi goreng ni...terliur la..:)

    BalasPadam
  2. haha.. tiramisu by chef dani.. ada satu tu customer dia kata lbh kurang mcm ni, knp masak klu blh beli.. haha

    BalasPadam
  3. haha.. tiramisu by chef dani.. ada satu tu customer dia kata lbh kurang mcm ni, knp masak klu blh beli.. haha

    BalasPadam
  4. wah!bestnye sis!tergoda saya..

    BalasPadam
  5. tagline sapa??saya jarang tengok TV..:P

    BalasPadam
  6. Nieza : moh le masuk dapur + masak ;p

    Sue : ya... tepat sekali... eh nak kena kasi hadiah ke? ;p

    Ifa : hehehe... entry menggoda ek?

    Hunny : jawapan dia Suliana dah bagi ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails