Selasa, 15 Februari 2011

hari panas... Mama kena 'paw'...

ok... sesekali tak pe...
dah rezeki pak cik jual ais krim tu berhenti depan rumah...
Mama pulak baru lepas siram pokok kat laman sbb hari panas...

actually pak cik ais krim tu berhenti sbb ada budak2 tahan... elok je dia 'port' kat depan rumah... ape lagi 'adik dan kakak' pun bersorak la... 'nak sekerim!!!'

iye... sesi makan ice cream beramai-ramai... Mama pun bedal jugak... ;p


TQ sbb sudi klik sini... klik la lagi...

11 ulasan:

  1. yummy!! aqil klu dgr bunyi eskrem mesti lari, takut :-)

    BalasPadam
  2. yummy!! aqil klu dgr bunyi eskrem mesti lari, takut :-)

    BalasPadam
  3. hahahha, juml3r kita pun pekene sekerim ;)

    BalasPadam
  4. Reen... jom... sekerim mana plak? *_*

    BalasPadam
  5. Sue : belum lagi tu... nnt dia dah pandai... hehehe

    BalasPadam
  6. asyraff dan aliya kalo bunyi eskrem diaorg tak layan.. tapi kalo g petronas, kotak eskrem dituju... hehhe

    BalasPadam
  7. eskrem letak ats roti...yummy!!!

    BalasPadam
  8. Lynn : diorg tak nampak kotak ais krim bergerak tu... ;p

    BalasPadam
  9. Lazyf : hohoho febret tu... ;p

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails