Selasa, 22 Jun 2010

sungguh... borringggg

hari ni kat opis mmg takde job... teruk nye... sepanjang Maria bekerja ni slalu ade projek-projek baru... la ni nak tunggu Rancangan Malaysia ke-10 (RM-10) ntah macam hape...

punye la opis takde projek pembangunan nak buat... sampaikan ade masa nak ber-blog... ber-FB... main game... aduh... sampai bila la macam ni...

kalau ade kerja pun setakat kerja-kerja tambahan atau naik taraf... projek baru - TAKDE... sian nye la... mau jumud otak kalau setahun mcm ni...

2 ulasan:

  1. jumud tu apekebende plak?

    BalasPadam
  2. jumud tu beku, tapi bukan untuk ais yer... lebih kepada penggunaan untuk minda/otak

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails