Rabu, 2 Jun 2010

FB?

huiiiihhhhhh... perut dah lega... Alhamdulillah... lepas ni bole melantak bagai balik semula... hahahaha buruk perangai sungguh...

hari ni Maria heran sket pasal FB tak leh masuk... nape tah?... abis la ladang Maria - rugi la...
bila klik kat facebook.com dia kuar macam ni... ERROR!

tak puas hati sungguh... ape hal hah?

p/s : ct... TQ sbb sudi follow :)

8 ulasan:

  1. hah! apsal pulak... dah bayar la bil maxis nih... haduh...

    BalasPadam
  2. Akak, nk add FB akak leh?hehehe...

    BalasPadam
  3. mcm kena block je tu kak...

    BalasPadam
  4. abesla ladang tanaman sume.....kui3

    BalasPadam
  5. haah
    kat pc su ni pun sama, mungkin tak leh pakai broadband kat sini tak?? kalau kena blok, dia kuar iprism tu kan..

    BalasPadam
  6. apa kaitan bil maxis dengan fb?
    abisla aktiviti peladang jaya arini...

    BalasPadam
  7. amiys : apsal block pulak?

    lazyf : bole... :)

    mrs.ecam : tu la pasal... rugi la aku...huhuu

    Sue : nko pun kena... senasib la kita...

    Syida : aku pakai broadband Maxis itu la kaitannye :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails