Khamis, 10 Jun 2010

Lagenda Budak Setan

salam kawan-kawan...

mmm ni cite malam tadi kat Astro ade tayang 'Extravaganza Lagenda Budak Setan'... aduh... ni yang buat teruja nak menonton LBS dipawagam... ramai yang kata - sedih yg amat hingga menitis air mata...

tapi malam tadi 1/2 jam preview dia memang mcam best je... tak leh tahan tengok gelagat Kasyah yang nakal yang amat... menaya orang... hidup dia kat kampus... hehehehe... terus je terbayang cite kat novel die... memang nakal pun... lepas 20 minit - bersambung - terus keluar muka Farid Kamil britau pasal filem LBS tu... pastu diorg preview sket babak-babak filem yg menyayat hati cam Ayu gaduh ngan suami dia Azmi, bab kawan Ayu britau Kasyah - Ayu dah kawen ngan Azmi... uuuu sadis woo... baca novel dah sadis... preview filem pun sadis... tengok full LBS kat pawagam - mau aku meraung nih...

Aduh...
nak tengok!
nak tengok!

'en.ejaM... jom kita tengok wayang cite LBS'
'ape cite cintan zaman sekolah ni... maleh la...'
'ala... kalau awak tanak teman, saya gi sesorang la... nnt kalau ade pakwe lain nak teman saya jangan marah ek!'.... :)


p/s : Ahadiat Akasyah merupakan penulis popular masa zaman Maria sekolah menengah dulu2... n Maria masih simpan lagi sebahagian koleksi novel die... antara nye termasuk la novel Lagenda Budak Setan... novel ni memang best, baca 2-3 kali pun tak jemu lagi... dan novel ni ade sambungan kesinambungan hidup Kasyah ngan Ayu yang dah tukar rupa dan nama kepada Kate...
aduh... mana mau kemas rumah ni... mau aku layan baca novel lepas ni...

5 ulasan:

  1. yee aku pong ske bce novel ahadiat akashah...dl klu de member bli siap de no giliran nk pnjm...hekhek
    aku lom de ms nk tngk LBS lg...tp akak aku dh tngk die ckp pes time die tngk muvi smpi meleleh air mato smbil kne perli ngan en.somi die...hiksss

    BalasPadam
  2. Tgk jgn x tgk...pasti mengalirkan air mata...sbb sy da tgk...

    BalasPadam
  3. mksu x smpt nk bc nvl, sbb dak w tu dah pandai mengacau

    BalasPadam
  4. Lazyf : aduh... nak pegi... nak pegi...

    Mak su : skrg masa untuk tengok kat wayang... sume org kata best!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails