Khamis, 24 Jun 2010

ariel peterpan jadi peterporn?

salam kawan-kawan...

hehehe cite gosip artis la pulak... artis seberang lagi...
nape yek... biasa nye tak kesah sangat pun pasal artis...
hehehe
kali ni kesah...
sebab
kes dia hangat pasal video lucah yg membabitkan artis jugak... artis tu pun kekasih die jugak... haih... bukan nak komen pasal video dia... tak... tak pernah tengok pun... tapi pasal dah keluar berita... dia ditahan polis utk soal siasat... pas tu dia sendiri menyerah diri pada polis... pas tu lagi ade pulak 'penunjuk perasaan' minta dia direjam sampai mati... dan jika betul dia bersalah sbb berzina bole kena penjara lagi... dan lagi penjara 12 tahun kerana melanggar undang-undang pornografi...

hui... dahsyat!... memang dahsyat

Ariel dan Luna Maya... Luna tu cantik kan?

cube renung balik... kalau kat Malaysia... bole jadi macam tu tak?
hehehehe
sure takde ape kan...
takat malu sekejap la...
kalau berlakon ke menyanyi ke kena 'GAM' sekejap la... lepas setahun dua... ok dah... takde nye kena penjara kerr... kena soal siasat ker... denda ker...

org yg berkahwin kat siam iye... kena turun naik mahkamah... :)

Alahai Malaysia ku...

4 ulasan:

  1. ah?... dah tambah profail ek?...

    BalasPadam
  2. tue la.
    hilang minat ku terhadap luna.

    BalasPadam
  3. owh... trus jadi peminat Katie pulak?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails