Rabu, 23 Jun 2010

masih gagal menyesuaikan diri...

serius... Maria rasa masih gagal sesuaikan diri kat umah baru ni... hadui... gara-gara malam kelmarin mencuci CD Luqman - pastu takde tpt nak menyidai dlm umah... teruk sungguh...

dulu-dulu kat umah 'atas' mmg tpt menyidai kat balkoni... sbb balkoni rumah atas tu besar, tak kena tempias hujan pun, rumah bawah ni pun ade balkoni, tapi smlm hujan - tempias - basah gak... alamakkkk habis CD Luqman basah semula :(

lagi satu masa kat umah atas dulu, yg di sidai menda kecik-kecik je cam CD Luqman... kdg2 ade la baju2 atau tudung yg tak sesuai masuk Dryer, sangkut la ngan hanger... jadi jarang la sidai kain baju sbb majoriti masuk dlm 'Dryer'

last nye semalam sangkut merata - rata kat grill tingkap bilik bawah... ye la, kalau sidai kat luar rumah, risau hilang pulak, lagi pun esok nye kerja, kalau hujan kena tempias, mau nye basah lagi...

alahai... macam-macam la...


p/s : nak gi IKEA beli drying rack yg rm25 tu je, letak kat bilik bawah utk menyidai... kan IKEA tengah promosi utk minggu STORAGE... :)

3 ulasan:

  1. kena amek amsa sesuaikan!

    BalasPadam
  2. tak dapek den nak nolong hehe...

    BalasPadam
  3. tedi : brape lama gak nyer?

    kakpah : tolong ahhhh

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails