Khamis, 8 November 2012

basikal MTB untuk dijual

update entry ini - SUDAH DI JUAL.. harap maklum

phew... tajuk...
tapi serius... memang Maria nak jual basikal ni... T_T

 26" NEXUS MTB SHADOW
(nama penuh)
warna : putih/merah/hitam (macam dalam gambar la...)
spesifikasi :- rujuk kat sini...

tapi spec paling basic kita boleh cerita : - 
* basikal ni ada 10 speed  SRAM X-5 Dual Pull 34.9 , 3x10s dgn SRAM X-5 LongCage 3x10s 
(bahasa senang 3x10 gear la...)
* body - alloy 6061 frame
* brek - hydraulic disc

* umur guna - baru 7 bulan (beli April lalu) + baru 3 kali guna ke Jamboree...
* sebab jual - dapat basikal baru... :)

HARGA?
harga pasaran - RM2.1k
harga nak jual RM1.3k sahaja...

kalau berminat contact email saya : ejamaria@yahoo.com.my


8 ulasan:

  1. ala regenye best..bile la nk dpt bonus nih

    BalasPadam
  2. skali ngn aksesori len x? hehe mcm berminat

    BalasPadam
  3. As Salam. Basikal ni dah jual ker belum puan. Tengah dok mencari ni.. Jika belum, sudi2 kanlah hubungi saya 012-2703474 - Mal..

    BalasPadam
  4. dh jual ea?,ni no.tel sy..0132641399 tel ea.! Tq

    BalasPadam
  5. Assalamu'alaikum semua. Saya mempunyai sebuah MTB fullsus Merida 96 HFS1200 separuh karbon untuk dijual dengan harga yang sangat menarik dan berspesifikasi tinggi. Harga pasaran RM7800.00 tanpa aksesori. Saya nak jual complete dgn high end aksesori. Yang berminat boleh hubungi saya, Harapan Bin Omar ditalian 0133436500. Terima kasih.

    BalasPadam
  6. E, Harapan Omar, saya offer rm3k . .hubungi saya klu sesuai 0193781719 nasa.

    BalasPadam
  7. Askum, bskl dh djual ke blom?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails